ΣΚ ήταν και πέρασε

  • Διάβασμα, έρευνα, εργασία και τελικά γράψιμο εργασίας - τεμπελιά 1-0  (Γιούπι τελικά είναι τρομερά αγχολυτικό όλο αυτό. Ξεφεύγει ο εγκέφαλος από τα τετριμένα και τα καθημερινά .)
  • Μοντάζ-μοντάζ-μοντάζ... αυτό άνετα το λες και κάτι σαν ταινία μικρού μήκους που έκανα με τα πλάνα της Τρίτης... δεν το περίμενα αυτό από εμένα αλλά ναι για τα δεδομένα μου έκανα καλή δουλειά λέω... (ώρες πάνω  από το final cut όχι αστεία...)
  • Τι ωραία το σάββατο το βράδυ; Είναι αυτό που λες, νιώθω να χάνω το μυαλό μου, μου φεύγει μέσα από τα χέρια ενώ πιάνω με αυτά το κεφάλι μου.Εκεί δεν μας είπανε πως είναι το μυαλό; 
  • Σήμερα πάλι με Γιώργο στο γιαννουλόσπιτο , έβαλα και το Magic Bullet Suite 10 και βρήκα την υγειά μου. 
  • Τελικά πολλοί γράφουν άλλοι σπουδαγμένοι και σε ιδιωτικά μεγαλωμένοι και σε πανεπιστήμια άλλοι στο περιθώριο στα ναρκωτικά την πρέζα και το αλκόολ, άλλοι σεξομανείς και άλλοι ανέραστοι , άλλοι αγράμματοι και της πιάτσας, άλλοι ταξιδεμένοι και άλλοι που δεν βγήκαν ποτέ από το καβούκι τους. Τελικά τι σημασία έχει; Μερικοί από όλους αυτούς γράφαν, γράφουν και θα γράφουν υπέροχα.
  • Καλέ ο αδερφός μου πάει φαντάρος!!! Τώρα εγώ πρέπει να πλέξω κάλτσες δηλαδή;
  • Έχω μπροστά μου το "Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο " τον δεύτερο τόμο του Προύστ. Το ανοίγω ε ή να ξεκινήσω με Τζόυς(όχι Ευείδη καλέ) και Δουβλινέζοι;
  • Βάζω τις τελευταίες πινελιές στην βιβλιογραφία δεν το πιστεύω!
  • Ευτυχώς που υπάρχει και το αερόθερμο. 
  • 9 του μήνα κυκλοφορεί και το επόμενο Imagine
  • Τρίτη και 13 του μήνα το blog μου γίνεται 7 χρονών!
  • Αααα και το πιο σημαντικό, το σκ που μας πέρασε πάλεψα με τα χαρτιά μου και τα κατάφερα. Έκανα γενική καθαριότητα και πέταξα χαρτιά και χαρτιά!!
  • Μετά από πολύ καιρό στον λογαριασμό μου στην τράπεζα μπήκαν λεφτά! Έλα ρε δεν το πιστεύω αλήθεια και είχα συνηθίσει μόνο στην ανάληψη τώρα τελευταία!
  • Από αύριο απεργίες άντε και καλή μας εβδομάδα ....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις