Μετακόμιση




Τρώω σπόρια και σκέφτομαι το πιγκάλ που λείπει, το χαλάκι απ’την εξώπορτα και το διπλό κρεβάτι απ’το ΙΚΕΑ. Αν και τον τελευταίο καιρό διαβάζω όλο και συχνότερα άρθρα για την μετανάστευση στο πατρικό, δεν πτοούμαι πια! Εμένα έφτασε η ώρα μου να φύγω από αυτό.Το δεκατέσσερα έφερε ηλεκτρονικά συμβόλαια, ενεργειακά πιστοποιητικά και εμένα στο καινούργια μας σπίτι!

Θυμάμαι την τελευταία μου μετακόμιση, Φεβρουάριος του οκτώ ήταν(διαβάστε γι' αυτήν εδώ).Μετά την ενηλικίωση και τη φοιτητική ζωή, έξι χρόνια και πάλι πίσω στο πατρικό. Έξι χρόνια τόσο δημιουργικά και πλούσια αλλά κουβαλώντας πάντα τον φόβο πως μπορεί να μην κατάφερνα να φύγω από εδώ! Να που ευτυχώς ο εφιάλτης δεν βγήκε αληθινός!

Έχω τόσες προσδοκίες από αυτή τη μετακόμιση. Λες και η αναβλητικότητα μου θέλει να αλλάξει παραστάσεις!Στο καινούργιο μας σπίτι, ίσως καταφέρω να τελειώσω τη διπλωματική που τόσο τυραννώ, γράψω το πρώτο μου βιβλίο, αρχίσω να παίζω και πάλι κιθάρα με πάθος, φτιάξω μια τεράστια βιβλιοθήκη, πάρω κουνιστή καρέκλα για τη γάτα μου, γεμίσω την κουζίνα με μπαχαρικά, πιάσω παιδί ή κάνω πάρτυ που θα φέρουν την έξωση .

Στο καινούργια μας σπίτι ίσως μάθω να μαγειρεύω καλύτερα, ίσως γεννηθούν νέες ιδέες,ίσως σχεδιάσουμε τα επόμενα ταξίδια μας, ίσως φιλοξενήσουμε διερχόμενους φίλους. Μα και τίποτα να μη γίνει από όλα αυτά, στο καινούργιο μας σπίτι όταν γυρίζω πτώμα απ’τη δουλειά θα βρίσκω εσένα!


Η δημιουργικότητα μου σκουπίζει τα πατώματα, ακούω συνέχεια στο repeat το φλωροτράγουδο της Ζουγανέλη, παίρνω μια βαθιά ανάσα και σιγά-σιγά αρχίζω να το συνειδητοποιώ!Μετακομίζωωωωωωωωω


Υ.Σ Τα μαζεψά τα πράγματα και έφυγα από το σπίτιιιιιι!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις